REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

znajdującego się na domenie https://webkreatorka.pl

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep https://webkreatorka.pl (Dalej: „Sklep”) działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Regulamin zawiera informacje na temat sposobu złożenia zamówienia, formy płatności, warunków zawarcia umowy, jak również informację o procedurze odstąpienia od umowy dotyczącej zakupionych produktów elektronicznych.
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
prawo komunikacji elektronicznej z dnia 10 listopada 2024r., ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Sprzedawcą jest Katarzyna Kleszyk, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą WebiStudio Katarzyna Kleszyk, pod adresem ul. Strzelecka 2, 55-114 Malin, numer telefonu: 668336373, NIP 8942634312, REGON 525217049;


§ 2. DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Katarzyna Kleszyk, prowadząca firmę WebiStudio

SKLEP – serwis internetowy pod adresem: https://webkreatorka.pl/sklep/

FORMULARZ ZAMÓWIENIA – służy do składania zamówień na treści i usługi cyfrowe. 

KLIENT – osoba fizyczna lub prawna, dokonująca zakup


PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
PRODUKT – treść cyfrowa lub usługa cyfrowa, która jest przedmiotem umowy.
REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.

CENA POCZĄTKOWA – Pierwsza Cena Produktu, w której pojawił się w Sklepie.

CENA OSTATNIA NAJNIŻSZA – Najniższa cena, w jakiej produkt był dostępny w sklepie w ciągu ostatnich 30 dni.

CENA PROMOCYJNA – Cena produktów po obniżeniu w związku z ogłoszeniem przez Usługodawcę promocji.

USŁUGI ELEKTRONICZNE — przez „Usługi Elektroniczne” należy rozumieć wszelkie usługi, odpłatne lub nieodpłatne, świadczone przez Operatora w związku z prowadzonym Sklepem, w szczególności takie usługi, jak: tworzenie i prowadzenie konta Użytkownika, wysyłka powiadomień dotyczących Produktów i Usług, wysyłka newslettera, inne czynności przewidziane w ramach funkcjonalności Sklepu.

WYMAGANIA TECHNICZNE – czyli minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep, w tym zawarcia Umowy Sprzedaży, takie jak: posiadanie komputera, laptopa lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do Internetu; dostęp do poczty elektronicznej; posiadanie przez Klienta ważnego/aktywnego adresu e-mail, a także w określonych przypadkach klawiatury lub innego urządzenia wskazującego, umożliwiającego poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych; dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej: Mozilla, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari.

§ 3. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

Sklep prowadzi sprzedaż produktów cyfrowych za pośrednictwem sieci Internet.
Produkty cyfrowe to zestaw Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych, NP. ebooki, wideo tutoriale, kursy online.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień – 24 godziny na dobę przez cały rok.
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.


§ 4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 pkt 5 oraz 6 Regulaminu.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.
 
§ 5. SPOSOBY PŁATNOŚCI
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności, za pośrednictwem bramki płatniczej Stripe lub Przelewy24 oraz płatność BLIK.
W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków lub BLIK.
Produkt zostanie wysłany e-mailem od razu po jego opłaceniu.

§ 6. PRZEDSPRZEDAŻ PRODUKTÓW CYFROWYCH LUB TREŚCI CYFROWYCH

Sprzedawca może prowadzić przedsprzedaż wybranych Produktów lub Treści cyfrowych. Przedsprzedaż umożliwia złożenie Zamówienia przed premierą wybranych Produktów w cenie promocyjnej, zazwyczaj niższej niż cena docelowa. Zakupione podczas przedsprzedaży Produkty lub Treści cyfrowe są realizowane w kolejności dokonanych Zamówień.


§ 7. SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU LUB TREŚCI CYFROWYCH
Zakupione w Sklepie Produkty lub Treści Cyfrowe wysyłane są elektronicznie od razu po zakupie, za pośrednictwem e-maila. Dostęp do zakupionych Produktów Cyfrowych może być udzielany przez Sprzedawcę na czas oznaczony lub nieoznaczony. Informacja o tym, na jaki czas przysługuje Dostęp do danego Produktu Cyfrowego, jest wskazana na stronie konkretnego Produktu i przekazywana Użytkownikowi przed zawarciem Umowy. Produkty Cyfrowe dostarczane są w wersji obowiązującej na dzień dostarczenia Produktu Cyfrowego. Sprzedawca nie zapewnia Aktualizacji po dniu dostarczenia Produktu Cyfrowego chyba, że w opisie Produktu Cyfrowego zostanie wyraźnie wskazane, że Produkt Cyfrowy obejmuje także Aktualizacje w późniejszym terminie. Produkt Cyfrowy uważa się za dostarczony w chwili, gdy Produkt Cyfrowy lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Produktu Cyfrowego lub pobranie Produktu Cyfrowego, zostały udostępnione Użytkownikowi lub fizycznemu albo wirtualnemu urządzeniu, które Użytkownik wybrał samodzielnie w tym celu albo gdy Użytkownik lub takie urządzenie uzyskali dostęp do Produktu Cyfrowego.

§ 8. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.
Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.


§ 9. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
dostęp do poczty elektronicznej,
przeglądarka internetowa,
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.


§ 10. REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@webkreatorka.pl.
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

§ 11. ODSTĄPIENIE OD UMOWY DOTYCZĄCEJ PRODUKTÓW CYFROWYCH

Jeśli w toku zakupu Klient wyraził zgodę na wykonanie umowy i udostępnienie produktu cyfrowego lub treści cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, traci on prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Usługodawcą. Jeżeli umowa dotyczy świadczenia Usług Elektronicznych, a Sprzedawca wykonał w pełni Usługę Elektroniczna za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwać. W sytuacji, gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej , Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn, o ile zostały spełnione warunki przewidziane na początku paragrafu. Działanie Sklepu opiera się na dostarczaniu Klientowi Treści lub Usług cyfrowych. W związku z tym rozpoczęcie korzystania z Treści lub Usługi cyfrowej przed upływem 14 dni od dnia dokonania zakupu powoduje utratę prawa odstąpienia od Umowy. Odstąpienie od umowy następuje poprzez poinformowanie Usługodawcy o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Takie oświadczenie może zostać wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia, dostępnego poniżej regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. W celu zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczające jest, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem wskazanego terminu odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
 
§ 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Dokument opracowany za pomocą automatycznego generatora dostępnego na stronie www.lexlab.pl/generator-regulaminu


Aktualna wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 10 listopada 2024 r.